جام جهانی 2022| سامورایی‌ها شمشیر از رو بستند/ شکست دور از انتظار آلمان با کامبک ژاپن + ویدئو

18:29 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۶۲۶۲
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در نخستین دیدار گروه E تیم ملی آلمان یکی از مدعیان قهرمانی مقابل تیم ملی ژاپن کامبک خورد و باخت.

خبرگزاری میزان – در دومین دیدار روز چهارم از دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی آلمان در اولین دیدار گروه E و از ساعت 19:30 در استادیوم بین‌المللی الخلیفه به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که در پایان این دیدار زیبا و مهیج سامورایی‌ها دست به کار بزرگی زدند و در حالی که ژرمن‌ها با گل دقیقه 33 گوندوغان از روی نقطه پنلتی از حریف خود پیش افتاده بودند، اما در ادامه ژاپنی‌ها در 8 دقیقه نسخه شاگردان فیلیک را بستند و با زدن 2 گل و کاکمبکی شیرین در نهایت موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد آلمان پرستاره بگذرند.

در این بازی گوندوغان در دقیقه 33 گل اول آلمان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ژاپن کرد، اما در نیمه دوم ورق برگشت و ریتسو دوآن و آسانو با گلزنی در دقایق 75 و 83 موفق به شکست آلمان شدند.

به این ترتیب تیم ملی ژاپن با 3 امتیاز در صدر گروه E ایستاد و تیم ملی آلمان قعرنشین شد.

به این ترتیب دومین شگفتی جام جهانی 2022 پس از پیروزی عربستان سعودی مقابل آرژانتین باز هم به اسم یک تیم دیگر آسیایی خورد.

کازویوشی میورا مسن‌ترین فوتبالیست جهان که "کارتون فوتبالیست‌ها" از روی زندگی او ساخته شده و هیده‌توشی ناکاتا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ژاپن از نزدیک اولین بازی تیم ملی کشورشان را در جام جهانی از نزدیک تماشا می‌کنند.

در سایر دیدارهای امروز ساعاتی پیش مصاف تیم‌های ملی مراکش و کرواسی با تساوی صفر بر صفر رسید. تیم‌های ملی اسپانیا و کاستاریکا از ساعت ۱۹:۳۰ دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند و در آخرین بازی شب چهارم و از ساعت ۲۲:۳۰ تیم ملی بلژیک از گروه F رو در روی کانادا قرار می‌گیرد.

*گل اول آلمان به ژاپن توسط گوندوغان از روی نقطه پنالتی(33):

*گل اول ژاپن به آلمان توسط ریتسو دوآن(75):

*گل دوم ژاپن به آلمان توسط آسانو(83):

*آلمان یک – ژاپن 2

گل‌ها: گوندوغان(33 -پنالتی) برای آلمان/ ریتسو دوآن(75) و تاکوما آسانو(83) برای ژاپن

داوران: : ایوان بارتون(سالوادور)

*ترکیب تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، سوله، رودیگر، شلاتربک، راوم، کیمیش، گوندوغان (۶۶- گورتزکا)، گنبری (۹۰- موکوکو)، مولر (۶۶- هافمن)، موسیالا (۷۹- گوتزه)، هاورتز (۷۹- فولکروگ)

*ترکیب تیم ملی ژاپن:

گوندا، ناگاتومو (۵۷- میتوما)، ایتاکورا، یوشیدا، ساکای (۷۴- مینامینو)، تاناکا (۷۱- دوان)، اندو، کامادا، کوبو (۴۶- تومیاسو)، ایتو، مائدا (۵۷- آسانو)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *